ΘΕΜΑ: «Ορισμός Αντιδημάρχων & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων»

 

    ΑΠΟΦΑΣΗ

    Ο Δήμαρχος Νικολάου Σκουφά

 

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, από το άρθρο 5 του ν.4623/2019 (Α’ 134), από το άρθρο 47 του ν.4647/19 (Α’ 204), το άρθρο 3 του ν. 5056/23 και το άρθρο 118 του ν. 5079/23.
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  3. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
  4. Το άρθρο 30 του ν. 5056/23(ΦΕΚ 163/06.10.2023 τ. Α΄) «Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού, κατάργηση νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου δήμων, παρακολούθηση επιδόσεων τοπικής αυτοδιοίκησης οικονομική και διοικητική διαχείριση οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, ευζωία των ζώων συντροφιάς, κατασκευή και αναβάθμιση λειτουργούντων χερσαίων συνοριακών σταθμών και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών».
  5. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. “Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”
  6. Το γεγονός ότι στο Δήμο μπορεί να ορισθούν πέντε (5) Αντιδήμαρχοι και δύο (2) άμισθοι Αντιδήμαρχοι.
  7. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023: «Αντιδήμαρχοι».
  8. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (Ελληνική Στατιστική Αρχή 2846 / Β4 – 461/21.04.2023) για τον Δήμο Νικολάου Σκουφά, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 12.753 κατοίκους.
  9. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου (ΦΕΚ 2352/16.06.2020) και την τροποποίηση αυτού (ΦΕΚ 3947/05.07.2024 τ.Β΄), όπως ισχύει.
  10. Την υπ΄αριθμ.21/2023 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Άρτας(διαδικασία εκούσιας δικαιοδοσίας)με την οποία ανακηρύχθηκαν ο επιτυχών και οι επιλαχόντες συνδυασμοί καθώς και ο εκλεγείς Δήμαρχος και οι εκλεγέντες Δημοτικοί Σύμβουλοι κάθε συνδυασμού.

 

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Νικολάου Σκουφά, με θητεία από 08/01/2025 μέχρι 07/01/2026, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:

 

  1. Τον κ. Μπίζα Γεώργιο του Ιωάννη κατά τόπο Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Πέτα (Τ.Κ. Πέτα, Μεγάρχης και Μαρκινιάδας), στον οποίο παρέχεται αντιμισθία και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα Πέτα.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα Πέτα, σε συνεργασία με τα τοπικά Συμβούλια.

γ) Τη     μέριμνα   για   την καλή   κατάσταση  και   λειτουργία  του  εξοπλισμού,  των

παιδικών  χαρών,   την   εποπτεία  και τον έλεγχο για τη   διαφύλαξη  των υλικών και

περιουσιακών στοιχείων του Δήμου, που βρίσκονται στη δημοτική ενότητα Πέτα.

δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Πέτα(εκτός των πιστοποιητικών δημοτολογίου και των βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας).

ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

στ) Την αναπλήρωση του Δημάρχου στην τέλεση πολιτικών γάμων, οι οποίοι θα τελεστούν στο Δημαρχείο της Δ.Ε. Πέτα.

ζ) Την ευθύνη της λειτουργίας του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών(ΚΕΠ) της  Δ.Ε. Πέτα.

η) Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων, της μεταφοράς και αποκομιδής των απορριμμάτων και των ανακυκλώσιμων υλικών, τη συντήρηση των χώρων πρασίνου, τη φροντίδα καθαρισμού και συντήρησης των ρεμάτων που διέρχονται στην Δημοτική Ενότητα Πέτα, των αγροτικών δρόμων και των κοιμητηρίων, καθώς επίσης και την ικανοποίηση των αιτημάτων των δημοτών της Δ. Ε. Πέτα.

θ) Την  ευθύνη των κτιριακών εγκαταστάσεων των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Δ.Ε. Πέτα.

ι) Ασκεί κάθε άλλη αρμοδιότητα που μπορεί να του μεταβιβάζει με απόφαση    του    ο

Δήμαρχος, που αφορά την Δημοτική Ενότητα Πέτα.

κ) Την παρακολούθηση της λειτουργίας των υπηρεσιών του συστήματος Ηλεκτροφωτισμού που αφορά την Δημοτική Ενότητα Πέτα.

 

Ορίζει καθ΄ύλην αντιδήμαρχο τον κ. Μπίζα Γεώργιο του Ιωάννη και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την εποπτεία  και  την ευθύνη των Διοικητικών  Υπηρεσιών  και   των  αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου Νικολάου Σκουφά.

β) Την παρακολούθηση της λειτουργίας της υπηρεσίας ύδρευσης αποχέτευσης και άρδευσης  σε συνεργασία με τους κατά τόπους αντιδημάρχους του Δήμου Νικολάου Σκουφά.

γ)  Την οργάνωση,  διοίκηση,  παρακολούθηση,  συντονισμό  και  έλεγχο του Τμήματος Καθαριότητας για την αποκομιδή, διαχείριση απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών,

σε συνεργασία με τους κατά τόπους αντιδημάρχους.

δ) Την εποπτεία της ολοκλήρωσης του κτηματολογίου σε περιοχές του δήμου καθώς και

την παρακολούθηση της περιουσίας του Δήμου Νικολάου Σκουφά.

ε) Την αρμοδιότητα της εξυπηρέτησης του πολίτη του δήμου με τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας και πολιτικής.

 

  1. Την κα. Κακαριάρη Βιργινία του Σωτηρίου κατά τόπο Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Πέτα, στην οποία παρέχεται αντιμισθία και σε συνεργασία με τον αντιδήμαρχο κ.Μπίζα Γεώργιο της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα Πέτα.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα Πέτα, σε συνεργασία με τα τοπικά Συμβούλια.

γ) Τη     μέριμνα   για   την καλή   κατάσταση  και   λειτουργία  του  εξοπλισμού,  των

παιδικών  χαρών,   την   εποπτεία  και τον έλεγχο για τη   διαφύλαξη  των υλικών και

περιουσιακών στοιχείων του Δήμου, που βρίσκονται στη δημοτική ενότητα Πέτα.

δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Πέτα (εκτός των πιστοποιητικών δημοτολογίου και των βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας).

ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

στ) Την αναπλήρωση του Δημάρχου στην τέλεση πολιτικών γάμων, οι οποίοι θα τελεστούν στο Δημαρχείο της Δ.Ε. Πέτα.

ζ) Την ευθύνη της λειτουργίας του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών(ΚΕΠ) της Δ.Ε. Πέτα.

η) Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων, της μεταφοράς και αποκομιδής των απορριμμάτων και των ανακυκλώσιμων υλικών, τη συντήρηση των χώρων πρασίνου, τη φροντίδα καθαρισμού και συντήρησης των ρεμάτων που διέρχονται στην Δημοτική Ενότητα Πέτα, των αγροτικών δρόμων, των κοιμητηρίων, καθώς επίσης και την ικανοποίηση των αιτημάτων των δημοτών της Δ. Ε. Πέτα.

θ) Την ευθύνη των κτιριακών εγκαταστάσεων των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Δ.Ε. Πέτα.

ι) Ασκεί κάθε άλλη αρμοδιότητα που μπορεί να του μεταβιβάζει με απόφαση του ο

Δήμαρχος, που αφορά την Δημοτική Ενότητα.

κ) Υπεύθυνο των πολιτιστικών εκδηλώσεων της δημοτικής ενότητας Πέτα.

 

 

Ορίζει καθ΄ύλην αντιδήμαρχο την κα. Κακαριάρη Βιργινία του Σωτηρίου και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες, με την έκδοση και υπογραφή των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με αυτές:

α) Την εποπτεία, τον συντονισμό και λειτουργία των Τμημάτων της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής, Παιδείας και Πολιτισμού του Δήμου Νικολάου Σκουφά».

β) Τις Αρμοδιότητες σε θέματα παιδείας (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) και δια βίου μάθησης και υπεύθυνος του προσωπικού καθαριότητας των σχολικών μονάδων του δήμου σε συνεργασία με τους κατά τόπους αντιδημάρχους.

δ) Την αρμοδιότητα σε θέματα ισότητας των φύλων του Δήμου Νικολάου Σκουφά.

ε) Την εποπτεία και ευθύνη της καλής λειτουργία των κοιμητηρίων, σε συνεργασία με τους κατά τόπους αντιδημάρχους του Δήμου Νικολάου Σκουφά.

στ) Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των θεμάτων Πολιτισμού.

 

  1. Τον κ. Βαρέλη Γεώργιο του Βασιλείου κατά τόπο Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Κομποτίου (Τ.Κ. Κομποτίου, Σελλάδων και Φωτεινού), στον οποίο ΔΕΝ παρέχεται αντιμισθία και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα Κομποτίου.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα Κομποτίου, σε συνεργασία με τα τοπικά Συμβούλια.

γ) Τη     μέριμνα   για   την καλή   κατάσταση  και   λειτουργία  του  εξοπλισμού,  των

παιδικών  χαρών,   την   εποπτεία  και τον έλεγχο για τη   διαφύλαξη  των υλικών και

περιουσιακών στοιχείων του Δήμου, που βρίσκονται στη δημοτική ενότητα Κομποτίου.

δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Κομποτίου(εκτός των πιστοποιητικών δημοτολογίου και των βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας).

ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

στ) Την αναπλήρωση του Δημάρχου στην τέλεση πολιτικών γάμων, οι οποίοι θα τελεστούν στο Δημαρχείο της Δ.Ε. Κομποτίου.

ζ) Την ευθύνη της λειτουργίας του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών(ΚΕΠ) της Δ.Ε. Κομποτίου.

η) Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων, της μεταφοράς και αποκομιδής των απορριμμάτων και των ανακυκλώσιμων υλικών, τη συντήρηση των χώρων πρασίνου, τη φροντίδα καθαρισμού και συντήρησης των ρεμάτων που διέρχονται στην Δημοτική Ενότητα Κομποτίου, των αγροτικών δρόμων, των κοιμητηρίων, καθώς επίσης και την ικανοποίηση των αιτημάτων των δημοτών.

θ) Την ευθύνη των κτιριακών εγκαταστάσεων των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Δ.Ε. Κομποτίου.

ι) Ασκεί κάθε άλλη αρμοδιότητα που μπορεί   να του μεταβιβάζει  με  απόφαση  του ο

Δήμαρχος, που αφορά την Δημοτική Ενότητα.

κ) Υπεύθυνο των πολιτιστικών εκδηλώσεων της δημοτικής ενότητας Κομποτίου.

λ) Την παρακολούθηση της λειτουργίας των υπηρεσιών του συστήματος Ηλεκτροφωτισμού που αφορά την Δημοτική Ενότητα Κομποτίου.

 

Ορίζει καθ΄ύλην αντιδήμαρχο τον κ. Βαρέλη Γεώργιο του Βασιλείου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 

α) Υπεύθυνος της λειτουργίας και του συντονισμού της πολιτικής προστασίας.

 

  1. Την κα. Κοσμά Μαρία του Λάμπρου κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Αράχθου και συγκεκριμένα για τις Τ.Κ. Νεοχωρίου, Παχυκαλάμου, και Περάνθης, στην οποία παρέχεται αντιμισθία και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στο Νεοχώρι.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Τοπικές Κοινότητες της αρμοδιότητάς της, σε συνεργασία με τα τοπικά Συμβούλια.

γ) Τη     μέριμνα   για   την καλή   κατάσταση  και   λειτουργία  του  εξοπλισμού,  των

παιδικών  χαρών,   την   εποπτεία  και τον έλεγχο για τη   διαφύλαξη  των υλικών και

περιουσιακών στοιχείων του Δήμου που βρίσκονται στις παραπάνω Τοπικές Κοινότητες.

δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των Τ.Κ. Νεοχωρίου, Παχυκαλάμου και Περάνθης (εκτός των πιστοποιητικών δημοτολογίου και των βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας).

ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

στ) Την αναπλήρωση του Δημάρχου στην τέλεση πολιτικών γάμων, οι οποίοι θα τελεστούν στο Δημαρχείο της Δ.Ε. Αράχθου.

ζ) Την ευθύνη της λειτουργίας του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών(ΚΕΠ) της Δ.Ε. Αράχθου.

η) Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων, της μεταφοράς και αποκομιδής των απορριμμάτων και των ανακυκλώσιμων υλικών, τη συντήρηση των χώρων πρασίνου, τη φροντίδα καθαρισμού και συντήρησης των ρεμάτων που διέρχονται στην Δημοτική Ενότητα Αράχθου, των αγροτικών δρόμων, των κοιμητηρίων, καθώς επίσης και την ικανοποίηση των αιτημάτων των δημοτών.

θ) Την ευθύνη των κτιριακών εγκαταστάσεων των σχολείων  πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Δ.Ε. Αράχθου.

ι) Ασκεί κάθε άλλη  αρμοδιότητα που μπορεί να της  μεταβιβάζει  με  απόφαση  του ο

Δήμαρχος, που αφορά την Δημοτική Ενότητα.

κ) Υπεύθυνο των πολιτιστικών εκδηλώσεων των τοπικών Κοινοτήτων της αρμοδιότητάς του.

λ) Την παρακολούθηση της λειτουργίας των υπηρεσιών του συστήματος Ηλεκτροφωτισμού που αφορά τις Τοπικές Κοινότητες της αρμοδιότητάς του.

 

Ορίζει καθ΄ύλην αντιδήμαρχο την κα. Κοσμά Μαρία του Λάμπρου και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την εποπτεία και την ευθύνη των Οικονομικών υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του δήμου

β) Την εποπτεία και την ευθύνη των υπηρεσιών της Πολεοδομίας και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του δήμου

γ) Υπεύθυνη του τομέα υγείας και πρόνοιας

 

  1. Τον κ. Δήμο Δημήτριο του Αθανασίου κατά τόπο Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Αράχθου και συγκεκριμένα για τις Τ.Κ. Αγ. Παρασκευής και Ακροποταμιάς, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις ανωτέρω Τοπικές Κοινότητες.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Τοπικές Κοινότητες, σε συνεργασία με τα τοπικά Συμβούλια.

γ) Τη     μέριμνα   για   την καλή   κατάσταση  και   λειτουργία  του  εξοπλισμού,  των

παιδικών  χαρών,   την   εποπτεία  και τον έλεγχο για τη   διαφύλαξη  των υλικών και

περιουσιακών στοιχείων του Δήμου που βρίσκονται στις παραπάνω Τοπικές Κοινότητες.

δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των Τ.Κ. Αγ. Παρασκευής και Ακροποταμιάς (εκτός των πιστοποιητικών δημοτολογίου και των βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας).

ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

στ) Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων, της μεταφοράς και αποκομιδής των απορριμμάτων και των ανακυκλώσιμων υλικών, τη συντήρηση των χώρων πρασίνου, τη φροντίδα καθαρισμού και συντήρησης των ρεμάτων που διέρχονται στις Τοπικές Κοινότητες, των αγροτικών δρόμων, των κοιμητηρίων, καθώς επίσης και την ικανοποίηση των αιτημάτων των δημοτών.

ζ) Την ευθύνη των κτιριακών εγκαταστάσεων των σχολείων  πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των Τ.Κ. Παρασκευής και Ακροποταμιάς.

η) Ασκεί κάθε άλλη  αρμοδιότητα που μπορεί να της  μεταβιβάζει  με  απόφαση  του ο

Δήμαρχος.

θ) Υπεύθυνο των πολιτιστικών εκδηλώσεων των τοπικών Κοινοτήτων της αρμοδιότητάς του.

ι) Την παρακολούθηση της λειτουργίας των υπηρεσιών του συστήματος Ηλεκτροφωτισμού που αφορά τις Τοπικές Κοινότητες της αρμοδιότητάς του.

Ορίζει καθ΄ύλην αντιδήμαρχο τον κ. Δήμο Δημήτριο του Αθανασίου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Υπεύθυνο του κυκλοφοριακού πάρκου Ακροποταμιάς

 

  1. Τον κ. Βλάχο Λάμπρο του Ευαγγέλου κατά τόπο Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Κοινότητα Κομμένου και τις Τ.Κ. Λουτροτόπου και Συκεών, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις παραπάνω Κοινότητες, σε συνεργασία με τα τοπικά Συμβούλια

β) Τη     μέριμνα   για   την καλή   κατάσταση  και   λειτουργία  του  εξοπλισμού,  των

παιδικών  χαρών,   την   εποπτεία  και τον έλεγχο για τη   διαφύλαξη  των υλικών και

περιουσιακών στοιχείων του Δήμου που βρίσκονται στις παραπάνω Κοινότητες.

γ) Τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των Δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των Τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

δ) Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων, της μεταφοράς και αποκομιδής των απορριμμάτων και των ανακυκλώσιμων υλικών, τη συντήρηση των χώρων πρασίνου, τη φροντίδα καθαρισμού και συντήρησης των ρεμάτων που διέρχονται στις παραπάνω Κοινότητες.

ε) Την ευθύνη των κτιριακών εγκαταστάσεων των σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης των Κοινοτήτων της αρμοδιότητάς του.

στ) Υπεύθυνο των πολιτιστικών εκδηλώσεων των Κοινοτήτων της αρμοδιότητάς του.

ζ) Την ευθύνη της λειτουργίας του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών(ΚΕΠ) της Δ.Κ. Κομμένου.

η) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δ.Κ Κομμένου και των Τ.Κ. Λουτροτόπου και Συκεών (εκτός των πιστοποιητικών δημοτολογίου και των βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας).

θ) παρακολούθηση της λειτουργίας των υπηρεσιών του συστήματος Ηλεκτροφωτισμού που αφορά τις Κοινότητες της αρμοδιότητάς του.

 

Ορίζει καθ΄ύλην αντιδήμαρχο την κ. Βλάχο Λάμπρο του Ευαγγέλου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Υπεύθυνος σε θέματα περιβάλλοντος(Περιβαλλοντικό Κέντρο Κόπραινας)

  1. Τον κ. Μακρή Χρήστο του Γεωργίου καθ΄ύλην Αντιδήμαρχο, στον οποίο ΔΕΝ παρέχεται αντιμισθία και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 

α) Την παρακολούθηση, διαχείριση και περισυλλογή, σε συνεργασία με τους κατά τόπους αντιδημάρχους των αδέσποτων ζώων συντροφιάς σε όλες της Δ.Ε του Δήμου Νικολάου Σκουφά.

β)  Την οργάνωση και συντονισμό σε θέματα Τουριστικής Ανάπτυξης.

γ)  Τη διαχείριση του στόλου των οχημάτων και μηχανημάτων έργου του δήμου.

δ) Την εποπτεία και έλεγχο των διαδικασιών της προμήθειας καυσίμων και λιπαντικών, των βλαβών και επισκευής των οχημάτων και μηχανημάτων έργου, της ασφάλισής του και ελέγχου ΚΤΕΟ αυτών.

δ) Την εποπτεία και ευθύνη του γραφείου κίνησης του Τμήματος Καθαριότητας του δήμου.

Με τη παρούσα εξουσιοδοτεί τον ανωτέρω για την υπογραφή πάσης φύσεως διοικητικών εγγράφων που αφορούν το εν λόγω Γραφείο.

 

Β. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.

Γ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή οποτεδήποτε.

Δ. 1. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Μπίζα Γεωργίου του Ιωάννη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Κακαριάρη Βιργινία του Σωτηρίου,

  1. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Βαρέλη Γεώργιου του Βασιλείου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Βλάχος Λάμπρος του Ευαγγέλου,
  2. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας. Κοσμά Μαρίας του Λάμπρου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ.  Δήμος Δημήτριος του Αθανασίου,
  3.   Όταν ο αντιδήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τις αρμοδιότητές του ασκεί άλλος αντιδήμαρχος που ορίζεται από τον δήμαρχο ή, αν δεν έχει οριστεί τέτοιος, ο ίδιος ο δήμαρχος.

Ε. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Μπίζα Γεώργιο του Ιωάννη, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο κα. Κοσμά Μαρία του Λάμπρου.

ΣΤ. Οποιαδήποτε αρμοδιότητα δεν έχει μεταβιβαστεί με την παρούσα σε αντιδήμαρχο, ανήκει στον Δήμαρχο

Ζ. Οι άμισθοι αντιδήμαρχοι δεν δικαιούνται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής απολαβής.

Η. Η παρούσα να δημοσιευτεί στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Νικολάου Σκουφά.

 

Ο      ΔΗΜΑΡΧΟΣ

 

                                                                                                      ΠΑΠΑΣΙΩΖΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Ορισμός Αντιδημάρχων & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων